LoveIsMove
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.

me and kakak ♥
Saturday 3 December 2011 | 00:13 | 0 cutest

we both very da rapat.apa dia buat mesti aku pun ikot..
tapi waktu aku darjah lima kakak masuk poli then aku takuit tidoq sorang.aku pun heret bantai ngan toto pi bilik mama aku. mama cakap"malam ni ja tau.adik dok takut kt sapa" aku diam ja.habih hampaq toto aku tidoq tapi beradap kot lain sambil teqeyak.bukannya marah kat mama oke.*rindu kat kakak .

after two years kakak habih study. *syiok takkeqa :P
dia apply byk keja tapi belum ada rezeki lgi.aku kesian tapi siok jugak bikos dia bule teman aku lgi.
*actually kami sharing bilik disbabkan perangai penakot aku yg melampau. ;)
so everynite sebelum tidoq mesti aku gadoh dulu ngn dia.then suruh dia ambil ayaq masak kat aku .baikkan aku ni.Hahaha..then aku nyanyi lagu.pang ! makan penampaq sedaih .tidoq .esok jaga jadual berulang. o.O

kami ada hobby yang sama .bukan hubby yg sama nahh ! :P
kami suka snap da photo.well..gedik mesti mau.Hehe
aku suka gadoh ngan dia.kalau kami gadoh pun bukannya smpai taqiktaqik qambut.
just by making face.kalau dia geqam tgok muka aku yang habih buqok smpai dia takleh challenge mesti dia cubit aku.that time aku mesti mengacum sambil jerit kat mama.

macam ni lahhh.soww bingit ! mama dulu asyik bela adik. tapi sekarang kalau maqah semua kena.include me.Hahaha..but i still oke mama. :♥ ilovemyfamily.

Older Post | Newer Post